Hoe U De 4 Grootste Nachtmerries Over Het Bezorgen Van Apparaten Kunt Vermijden

1. Teken Nooit Voor Iets Zonder Inspectie

Teken nooit voor iets zonder de items eerst grondig te inspecteren.

Als u dat doet, zullen de meeste bedrijven u niet toestaan om achteraf een schadeclaim in te dienen – niet alleen schade, maar ook verkeerde producten die u installeert.

Na installatie bent u verantwoordelijk voor alle zaken.

Neem de tijd om uw apparaten te inspecteren voordat ze worden afgeleverd. Laat u niet overhaasten of lastig vallen bij het ondertekenen.

Het mag niet onbeheerd in uw garage worden achtergelaten.

Elke levering, van meubels en apparaten tot accessoires, moet worden uitgepakt en geïnspecteerd.

2. Documenteer Schade Aan Uw Huis Of Apparaten

In dit artikel staat wellicht meer informatie over hoe om te gaan met schade aan het apparaat. Laten we eerst eens kijken waarom het zo’n groot probleem is.

Schade is klacht nummer één.

Het gebeurt 3-9% van de tijd of meer, afhankelijk van de winkel.

Veel van uw apparaten zijn gemaakt in Europa, Korea en Mexico.

Het zal verzendproblemen veroorzaken wanneer apparaten over meerdere oceanen worden verplaatst en vervolgens via meerdere magazijnen door het land worden vervoerd.

Maar ook apparaten zijn zwaarder geworden, vooral fornuizen en koelkasten, terwijl vloeren zachter zijn geworden.

Schade kan ook betrekking hebben op uw huis of het apparaat zelf.

We filmen elke levering van de producten plus het bezorgtraject bij jou thuis.

We zijn niet perfect. We verzekeren ons dus voor elk soort scenario om ervoor te zorgen dat er voor u gezorgd wordt als er schade optreedt.

Je zou naar de verzekeringspolis van je winkel kunnen vragen, vooral als je in een toren woont. Meerdere woningen kunnen door waterschade worden getroffen.

Vaak geeft de winkel u korting voor het houden van een beschadigd apparaat, maar u wilt er zeker van zijn dat dit de werking van het apparaat niet beïnvloedt.

U moet foto’s maken en de schade documenteren. Laat vervolgens de bezorgers het leveringsformulier ondertekenen om de schade te bevestigen.

Bel de winkel als ze er zijn.

Vooral voor materiële schade moet u zoveel mogelijk documentatie hebben. Veel bedrijven geven u lage schattingen, dus het zal moeilijker zijn om een echte schatting van de aannemer te geven.

Als u die schade niet verifieert, moet u de verzekering van uw huiseigenaar doorlopen.

Een probleem dat al erg genoeg is, zal het beleid van uw huiseigenaren zeker verhogen of zelfs annuleren.

De meeste bedrijven willen dat u eigenaar wordt van hun problemen, omdat uw verzekering zal toenemen, niet die van hen.

De schade is het grootste probleem.

3. Vermijd Verborgen Bezorgkosten

Onverwachte, maar steeds vaker voorkomende extra kosten zijn een ander veelvoorkomend probleem.

Gratis bezorging is geweldig, maar meestal is het een drop-off aan je stoeprand, en dat is oké als dat een kleiner pakket is of een apparaat zoals een vaatwasser.

U moet echter de juiste vragen stellen op het moment van de verkoop, niet wanneer de chauffeur voor uw deur staat.

Dit zijn de meest voorkomende verborgen bezorgkosten

  • Trappen: alles boven een vlucht lijkt een vergoeding te zijn
  • Verwijdering: hoeveel kost elke verwijdering. Het gemiddelde tarief is -40. Het apparaat en het verwijderen van de verpakking kunnen apart in rekening worden gebracht.
  • Basisaansluiting: Voor elektrische fornuizen, drogers en wasmachines. Wat zijn de kosten van de toeslag?

U wilt weten wat de bezorgkosten zijn voor thuisbezorgdheid met trappen. Dit is inclusief aansluiten en verwijderen.

4.

Wees voorbereid op vertraagde levertijden

Het is redelijk om snellere levertijden van apparaten te verwachten. We worden zenuwachtig als we langer dan zes minuten op een Uber moeten wachten.

Veel bedrijven kunnen het beperken tot twee uur omdat de routeringstechnologie bestaat, maar veel meer geven u nog steeds een doorlooptijd van een hele dag en een halve dag.

We hebben een app waarmee u de vrachtwagen binnen 30 minuten naar uw huis kunt traceren.

Het is moeilijk om apparaten thuis te bezorgen, vooral tijdens het spitsuur in Boston.

Wacht niet langer dan een paar uur of zelfs een hele dag.

U zult wachten als u iets koopt op een internetsite zonder lokale opslag.

Het vertrekt vanuit New York (de meeste online retailers bevinden zich in New York) en reist vervolgens via verre terminals naar uw huis.

Je zou het nooit weten, want die uitbestede chauffeurs hebben andere klanten en leveringen.

Belangrijkste Leerpunten

Bang? Wees niet.

Stel gewoon vooraf de juiste vragen, vooral hoeveel een levering kost met trappen inclusief installatie en verwijdering.

Neem de tijd om eventuele geleverde apparaten of wat dan ook te inspecteren. Documenteer eventuele problemen op het moment van levering

Het is vaak duurder om een dag te verspillen aan leveringsschade en installatieproblemen dan een goede levering tegen betaling.

Deze leveringschecklist behandelt het voorkomen van waterlekkage, hoe u uw vloeren kunt beschermen tijdens de levering en vele andere leveringsproblemen. Het bevat ook een eenvoudig te gebruiken checklist die apparatenwinkels vergelijkt.